Het was duidelijk en informateel. Ik vind wel belangrijk de meeste vinden het onzin of geldkloperij, maar het is wel goed dat je om de vijf jaar met de neus op de feiten gedrukt worf andders word het soms gedeeltes vergeten. Nou met theorie komen die dingen toch weer in je gedachtes langs wat mischien vergeten wasof gedeeltelijk.
Leuk ook weer mijn ouwe leraar weer te zien zal wel toeval zijn. Herman,
Het leukste vond ik dat hij mathieu aan het inwerken was en hem vrij liet, maar ging ook goed. Als hij gecorrigeerd werd door. Herman dan was hij ook geintreeseeerd in de opmerking en verbeterd zich zelff dan oook als hij er mee eens was maar 1 a 2 keer gebeurd
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.