Het waren twee leerzame maar vooral leuke dagen , door de nodige humor waarmee de lesstof werd gebracht , bleef deze veel beter hangen . En was het de tweede dag dan ook " een eitje " om het certificaat te behalen . Ook liet de trainer je erg op je gemak voelen en kwam vertrouwd over . Het was een leuke ervaring !
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.