-de behandeling door de leraar was prima, alle stof werd duidelijk behandeld/besproken -de bereikbaarheid is erg goed, het aantal parkeerplaatsen is wel weinig -de entreeaanduiding van het pand is niet heel erg duidelijk bij het betreden van het terrein (o.a. omdat er vrachtwagens voor het bord ''ingang cursisten'' staan) -kantine-uitrusting is wat minimaal. Er is ''alleen'' wat te drinken koffie/thee te verkrijgen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.