Jammer dat er geen andere kandidaten waren en ik vond het heel erg goed om alleen te behalen van mij heftruck certificaat u ook bedankt voor je leer procent naar mij toe ???? En nog bedankt voor alles nog bij leren om in het praktijk goed te doen ??
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.