Hallo, Ik moest erg wennen aan zoveel uren rijden..... dat is natuurlijk wel inherent aan de training. Veel cursisten klaagden over nek en rug pijn Vreemd dat ook zonder veiligheidsschoenen de training gevolgd kan worden......zorg dan voor tweede hand veiligheidsschoenen igv vergeten of nog niet hebben van juist schoeisel Op de eerste dag niet even een uiteenzetting gegeven hoe de 2 dagen eruit komen te zien, qua indeling praktijkleerstof Vooraf mag iets duidelijke aangegeven worden dat je de leerstof al 100 procent moet beheersen de site werkt erg slecht. Veel commentaar daarover van medecursisten...terwijl dat wel de basis is voor de examenvragen ( quiz en Elearning) Bij de quiz geen feedback van foute antwoorden......daar maak je toch de quiz voor :( Veel verschil tussen trainer 1e dag en 2e dag. ( veel dingen verkeerd aangeleerd zonder correctie op de 1e dag) facilitair, onvoldoende >> toilet vies, volle vuilnisbakken, alleen desinfectie doekjes , geen spray voor handen, geen koelkast voor bedervelijke lunch ( vleeswaren met 30 graden in de hal...dat kan niet ik miste een frisdrankautomaat ...nu alleen maar koffie thee en water twee cursisten kwamen veel te laat vanwege slechte vind/bereikbaarheid locatie. Tomtom lukte wel prima. Maar misschien handig om klein plaatje te vermelden op de site, dat je niet het idee hebt een doodlopende staat in te rijden. bij nader inzien, vind ik het een 7 Toch twee prima dagen gehad, Mvrgr Marco Cornelissen Bouwmarktmanager Gamma Hilversum
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.