Ik denk dat er een grote uitdaging ligt op ICT gebied. Het inschrijf formulier is echt te moeilijk. Dat kreeg ik ook mee van anderen die hebben getracht in te vullen. De ICT rondom het schriftelijk examen en de voorlichting daar oven is ver ondermaats. Wanneer welke dag ongeveer welk tijdstip, hoeveel vragen, welke methode, hoeveel mogen er fout zijn. Bijvoorbeeld nog veel gemaakte fouten tijdens het theorie examen. Misschien ook voor het praktijk examen Kledingadvies tijdens de opleiding. De klant moet zich open een makkelijke manier goed kunnen voorbereiden. Dat geeft het juiste gevoel. De kwis is een leuk idee maar ge achteraf terug wat er is fout gegaan en wat het had moeten zijn niet in een flits van 3 seconden.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.