De cusrsus was leerzaam. De indeling van de cursus was ook erg effectief. We waren de hele dag bezig geweest met zowel theorie als praktijk. We hadden Ed als instructeur. Zijn manier van lesgeven was echt goed en doeltreffend. Hij was duidelijk, recht door zee, corrigeer direct en liet zien hoe het moet waar het nodig was. Een topdag gehad.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.