Lekker vroeg (07.00 uur) beginnen met de cursus en daardoor ook weer op tijd (14.30 uur) naar huis, vind ik een prima keuze. Op dag 1 hadden we Jos als instructeur en dat verliep allemaal goed. Goede uitleg en daar waar nodig werd er ruimschoots de tijd genomen voor het beantwoorden van vragen. De tweede dag hadden we Freek als instructeur. Hij had een andere benadering van les geven, maar door hem was je wel geconcentreerd bezig. Het examen werd door Freek heel serieus afgenomen. Alles bij elkaar 2 intensieve dagen, maar met een goed gevoel ?n een certificaat afgesloten!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.