Tijdens de cursus viel het mij op dat het verstandig is om deze herhalingscursus te doen omdat er toch wel dingen waren die de aandacht nodig hadden zoals goed achteruit kijken met uit de stelling achteruit rijden. Cor was een fijne trainer die de dingen duidelijk en geduldig uitlegde. Mijn complimenten.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.