Een goed opgezette cursus waarbij veel theorie in de praktijk wordt uitgelegd dus niet veel zitten maar aan de slag en dat in een perfect ingerichte ruimte. Er werd me veel vrijheid gegeven om te oefenen en enkel daar waar nodig werd me een tip gegeven om ergens op te letten of anders te doen. In twee dagen voldoende tijd gehad om de theorie en praktijk me eigen te maken waardoor ik geen vrees had voor het examen. Top cursus, top locatie en top trainer. Bedankt Bas.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.