Marc is heel goed. Geduldig voor hij die meer tijd nodig had. Duidelijk in theorieles. De locatie had weinig daglicht, maar dat is in magazijnen meestal zo. Meer uurtjes vrij oefentijd van tevoren is misschien wenselijk, omdat de werkgever je tegenwoordig niet gauw meer laat oefenen. Ze eisen eerst het certificaat en recente ervaring, voordat ze je aannemen. Zo vallen mensen tussen wal en schip. De opmerking:"met het certificaat op zak, ben je nog geen heftruckchauffeur" is helemaal waar. Misschien, goedkoop, vrije oefen-dagdelen instellen voor diegene die dat willen of nodig hebben? Hulde voor de begeleiding van Marc. Duidelijk, aardig en hij beseft heel goed, dat het toch best vermoeiend is, zo'n dag, door concentratie en inspanning. Maar wel een heel geslaagde dag, dankzij hem.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.