Ze helpen heel goed denken met je mee en alles wordt altijd goed behandeld .
De medewerkers zijn altijd heel vriendelijk en je wordt dus ook netjes te woord gestaan...
Heel blij met Blokweg Groep B V
Ik zit er al jaren gewoon top!
Sterke en/of verbeterpunten?
Helemaal niks ze werken heel goed...