Ik heb via het autobedrijf MANA een zakelijke financiering aangevraagd voor mijn toffe nieuwe Peugeot Partner! Ik wist niet goed hoe dit werkte omdat ik dit nog nooit eerder had gedaan. Ik ben enorm goed geholpen, stap voor stap meegenomen en uitleg gekregen wanneer ik dit nodig had. Was klasse! Uiteindelijk alles goedgekeurd door de bank en kan ik gaan genieten van mijn nieuwe auto! Enorm bedankt!
Sterke en/of verbeterpunten?
Duidelijke en vooral snelle communicatie.