Zeer prettig,Uitstekende Service
Sterke en/of verbeterpunten?
Niks op aan te merken ik ben zeer positief over dit bedrijf en het personeel. Goede service zoals het hoort !
Niks op aan te merken ik ben zeer positief over dit bedrijf en het personeel. Goede service zoals het hoort !