Remco Van beek

Toscaanse bruiloft Remco 10.06.2016

Ik kwam bij Black tie terecht omdat ik een trouwkostuum op het oog had van een Italiaans design merk. Bij hun was de beste keuze en de webside zag er het meest gebruikers / klant vriendelijks uit.
Ik ben vanaf het moment van binnenkomst zeer professioneel geholpen door Arie, die mij eerst het pak aangaf waarop mijn eerste keuze viel. vanaf die basis zeer we door gegaan met passen. En bij outfit 3 was het raak met een aantal persoonlijke aanpassingen en met een gillette van een andere outfit.
Bij de eerste pas al aangegeven dat ik andere knopen op het jasje wilde ( zodat er 1 lijn in zat met het gilletje ) en ik wilde nog een persoonlijke touch aan de binnenkant van het jasje ( de voornamen van ons beide met de trouwdatum erbij ).
De juiste maat broek zou besteld worden in Italië , en bij binnenkomst zou ik gebeld worden voor de laatste pas en zou de broek op maat gemaakt worden ( dus de vraag of ik in de ochtend kon, zodat de naaisters tijd hadden om de broek aan te passen ).
Zo afgesproken, maar omdat de datum dichter bijkwam en de bruiloft in het buitenland zou zijn ( en weg 2 weken voor de trouwdatum al vertrokken naar Italië ) begon ik m te knijpen, maar ik kreeg na het sturen van mijn e-mail aan black-tie binnen de 24 uur response dat ik mij niet druk hoefde te maken. En ruim een week voordat de levering zou zijn kreeg ik het verlossende telefoontje dat alles gearriveerd was en of we de afspraak konden inplannen.
De laatste zaterdag voor vertrek naar Den Bosch gegaan voor de final pas, van de broek de laatste spelden gezet en even de complete outfit aan ( stond helemaal geweldig, ook met de schoenen keuze (deze komen dan niet bij hun vandaan maar zijn handgemaakte schoenen uit Haarlem)). Alleen viel mijn oog op de binnenkant van het jasje en zag dat daar niet de tekst stond, ik kreeg gelijk duizend maal excuses en er werd zelfs voorgesteld dat ze het deze week in orde zouden brengen en het jasje naar Haarlem kwamen brengen omdat ik zelf geen mogelijkheid meer had om het jasje op te halen.
Na een goede lunch op de heerlijke terrassen van Den Bosch zijn we terug gegaan om de broek aan de laatste pas te doen en de kleding die gereed was (op de jas na) op te halen en mee te nemen........tot mijn grote verbazing hadden ze het klaar gespeeld met hun leverancier dat de gewenste tekst voor in de binnenkant van het jasje gereed was en al in het jasje was genaaid.
Ik zeg een dikke goed voor de service van dit bedrijf in al z'n facetten.
We hebben een fantastische trouwdag gehad en heb mij kip lekker gevoeld in mijn trouw kostuum, mijn vrouw was er ondersteboven van, van alle details.
Dank

Score voor Black tie: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: