Voor mij als beginnend ondernemer was dit de eerste keer dat ik een incassobureau moest inschakelen. Na wat online reviews te hebben gelezen kwam ik er achter dat er heel wat shady partijen zijn. Enkel bij Bill Incasso vielen mij de positieve reacties van ondernemers op. En die kan ik nu bevestigen. Het is heel eenvoudig om een dossier op te maken, Bill gaat vervolgens aan de slag en écht van iedere brief, mail, SMS of wat dan ook krijg je een update in het platform. Totale ontzorging! En met resultaat want de debiteur heeft betaald. En misschien nog belangrijker, de debiteur heeft mij nog een bericht gestuurd en daar stond geen slecht woord over Bill in. Dit laatste is bij verschillende andere partijen wel anders geloof ik. Dus kan Bill zeker aanraden!
In welke branche bent u zelf actief?
E-commerce