Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Mijn mening:
1) Bill werkt vrij laagdrempelig doordat a)het goed te vinden is via Google, b) je je eigen dossiers zelf steeds kunt inkijken, c) de website handig en duidelijk is en d) er geen extra kosten worden gerekend.
2) eenmaal in behandeling, gaat het traject wat traag. Er wordt niet heel vaak naar de debiteur gebeld of gemaild, men neemt genoegen met inspreken van voicemails. De dossiers lijken steeds te wisselen van medewerker ipv de beloofde enkele contactpersoon. Ook het geven van updates naar de klant gaat langzaam. Bij het zelf navragen moet er ook vaak worden teruggebeld door Bill. Een paar keer is dit zelfs niet eens gebeurd. De bereikbaarheid van het kantoor was in mijn periode niet al te best: vaak een voicemail in plaats van een medewerker en bij toch telefonisch contact is het me een keer gebeurd dat het gesprek moest worden afgebroken want 'er kwam iets belangrijks tussen'. Nooit meer teruggebeld. Al met al is het hele traject wat sloom, niet echt voortvarend. Ook al is het beoogde eindresultaat (betaling door mijn debiteur) uiteindelijk wel bereikt gelukkig. Op de eindafrekening moet je ongeveer een week wachten. Deze enquete kwam veel eerder.

In welke branche bent u zelf actief?

Muziek industrie

Score voor Bill incasso: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Debiteur laten betalen