BIJN.nl

Jurjen van der Helden

Wij hadden voor een geschil een rapport nodig dat heldere uitspraak deed over de bouwkundige staat van onze riolering, afvoeren en waterleidingen. We kregen een rapport met onbegrijpelijke vaktaal en verkeerde verwijzingen bij foto’s, maar belangrijker nog, zonder in te gaan op de geschilpunten. Na herhaaldelijk contact hierover en onze expliciete vraag om in te gaan op de staat van riolering, afvoeren en waterleidingen kreeg BIJN het niet voor elkaar om dit toe te voegen, maar ook niet om het taalgebruik zodanig aan te passen dat dit bruikbaar is voor derden. BIJN blijft in gebreke

Reactie BIJN.nl:

Vanwege een juridisch geschil tussen u en de verkoper zijn wij als BIJN.nl ingeschakeld om na de koop alsnog een bouwkundig rapport op te stellen voor de gebreken van de woning. Deze gebreken hebben wij per onderdeel benoemd met begrijpelijk taal en foto's hierbij. Daarnaast diversen metingen gedaan, zoals een vochtmeting om een duidelijk bouwkundig rapport te kunnen opstellen. Onze mening is dat we een goed onderbouwd bouwkundig rapport hebben opgesteld die te gebruiken is als juridisch document.

Score voor BIJN.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: