Het was een leuke ervaring. ik heb veel geleerd tijdens de training. theorie was er veel en bepaalde vragen kwamen tijdens de training niet aan bod. Tijdens de praktijk veel meer te weten gekomen en door de handelingen te doen begon ik meer zelfvertrouwen te krijgen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.