Patrick

Bestelling geplaatst (inclusief betaling) voor tuintegels welke op voorraad waren. Vervolgens in telefoongesprek om de leverdatum te bespreken (2 dagen later) te horen gekregen dat de tegels pas op zijn vroegst over 3 weken kunnen worden geleverd. Hoezo op voorraad??

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Patrick, spijtig dat jouw bestelling niet geleverd kon worden in de termijn die je wilde en verwachte. Gelukkig had je het betaalde bedrag direct terug van ons ;-)
Even wat uitleg van onze kant: op Bestratingsweb.nl staat alleen een verwachte levertijd aangegeven, geen voorraadinformatie.
Doordat veel mensen vanwege de coronacrisis thuiszitten, is de vraag naar tuinmaterialen explosief gestegen. Het is zelfs zo dat de fabrikanten dit met de productie niet kunnen bijbenen. De levertijd van sommige producten is onvoorspelbaar geworden.
Dit geven we op de website twee keer aan: in een pop-up wanneer de bezoeker op de site komt én in de winkelwagen bij het bestellen.
Kortom: erg vervelend dat we niet aan de verwachte levertijd konden voldoen. We hebben ons best gedaan om duidelijk en tijdig aan te geven dat de levertijd op het moment onvoorspelbaar is.
Groeten, Team Bestratingsweb.nl

Score voor Bestratingsweb.nl: 1/5