Als eerst kreeg ik een mooi aanbod voor een andere steen omdat diegene die ik wilde niet op tijd geleverd konden worden. Dat was fijn.

Maar nu komt het. De tegels zogenaamd A merk. Zeer slecht van kwaliteit. Bij veel tegels meer dan 0.7 verschil in hoek. Ondank 5 % meer bestellen zijn we tegels te kort gekomen omdat ze afbraken. Nou ik geloof dat bovenstaande niet valt onder A kwaliteit.
Helaas is ons terras wetende minder kwalitatief ogend dat het zou moeten. Doordat bovenstaande is stratenmaker veel langer bezig geweest en wilde ook meer geld omdat hem gevraagd werd A stenen te leggen maar dit blijkbaar niet het geval is.
Meerdere malen hierover gebeld met het bedrijf. Ik had de keuze nadat de helft er in lag om alles eruit te halen en een week te wachten op nieuwe tegels.
Wie betaald dan de kosten voor het leggen , eruit halen en opnieuw leggen. Dit bedrijf dus niet .. ... uiteindelijk. Veel betaald voor slechte kwaliteit... erg jammer want de goede indruk in het begin. Voelt nu als oplichting.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Anoniem, We vinden het jammer dat we geen oplossing gevonden hebben samen. Daar doen we altijd ons best voor. Toch hebben we je blijkbaar teleurgesteld en hebben we niet aan je verwachtingen voldaan. Dat spijt ons. Daarom onze excuses en we hopen dat je na dit alles toch veel plezier van het nieuwe terras hebt! Groeten van Team Bestratingsweb.nl

Score voor Bestratingsweb.nl: 1/5
Beveel je Bestratingsweb.nl aan? Nee