Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Slechte service !

Nooit meer hier bestellen!!!!!

Zelden zoiets gemeens meegemaakt! Begin september tegels besteld. Kreeg een dag van tevoren een mailtje dat de tegels niet meer bezorgd zouden worden. Ik heb helaas 5 weken op de tegels moeten wachten.

Helaas de stratenmaker af moeten bellen. Deze maandag zou ik de tegels eindelijk na 5 weken binnen krijgen. Kreeg vrijdag een telefoontje dat ze maandag alsnog niet komen. (Je betaald verdomme €95 aan bezorgkosten maar ze vertrikken het om die dag te komen. Waarschijnlijk kwam dinsdag toch beter uit, omdat ze zo bij meerdere mensen tegelijk kunnen bezorgen en zo makkelijk geld kunnen verdienen).

Via de klantenservice hebben ze vertelt dat de chauffeur “RUIM een half uur van tevoren” zou bellen, voordat hij aankomt in de straat. Ik kreeg 2 minuten van te voren een telefoontje met het antwoord dat hij er zo zou zijn.

Gewoon niet de afspraken nakomen maar zelf eigen regels maken schandalig! Ik had er niet bij kunnen zijn, want meneer had geen zin om eventjes te wachten voordat ik er zou zijn. Het is tenslotte hun fout dat ze zich niet aan de regels houden.

Vervolgens waren de tegels niet allemaal op de juiste plek gezet, waardoor de carport geblokkeerd was en ik dus mijn auto daar niet meer kwijt kon.

Hier en daar wat stenen die kapot geleverd zijn. Dramatische ervaring gehad met deze mensen. Voor mij NOOIT meer hier bestellen!!!!

Weet waar je iets besteld!! Je wordt zo bedonderd en bent €1000 lichter. Het boeit ze helemaal NIKS!
Bestratingsmarkt schaam je diep!!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Slecht

Reactie Bestratingsmarkt.com:

Beste,
Dit is wel erg flauw :-) Gelukkig hebben we de losinstructie die je hebt ingevuld en een foto hoe het is gelost
Dus uitgevoerd zoals gevraagd. Wij geven aan dat indien mogelijk de chauffeur vooraf belt, ook dit is gebeurd. Dus ik begrijp / waardeer de reactie richting mijn collega niet.
Om de chauffeur welke netjes op instructies heeft gelost uit te maken voor o.a. klootzak is dan ook zeer ongepast! Dus schamen lijkt me voor jullie op zijn plek.
Typisch voorbeeld om door middel van dreigen met reviews bedrijven in een hoekje te willen duwen, maar zoals eerder gezegd hebben we gelukkig de foto's.
Team Bestratingsmarkt.com - klantenservice

Score voor Bestratingsmarkt.com: 3/5