Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Peter van de Beek

Drama in communicatie

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Ik heb via bestratingsmarkt tegels besteld, in eerste instantie een deel niet leverbaar. Ik heb zelf contact gezocht voor een andere optie en die zou bij me bestelling gedaan worden. Super netjes, mocht het niet dat deze weer niet leverbaar was en er toch vanuit bestratingsmarkt een andere optie gegeven werd, die wel op voorraad zou zijn. De andere gecrediteerd gekregen en wachtende op een betaalverzoek, kreeg ik mijn tegels geleverd zonder de beloofde tegels die wel op voorraad zouden zijn. Ik heb gebeld dat mijn beloofde tegels er niet bij zaten en hier werd op gereageerd dat ik toch wel zou snappen dat als de andere tegels gecrediteerd zouden zijn ik wel zou begrijpen dat de tegels niet leverbaar zouden zijn. Ik heb hier boos over gebeld en diegene die ik aan de telefoon zei dat het allemaal lastig was. Na een hoop moeilijk gedoe een manager aan de telefoon gekregen en die kon in een keer wel tegels opsturen! Gelukkig wel zonder verzendkosten. De tegels ontvangen en die zitten compleet onder de witte vegen en vlekken die niet weggaan. Niet eens de moeite genomen om nogmaals contact op te nemen, want het is 1 compleet drama. Nooit meer bestellen bij dit bedrijf. Als je ene Gerrit aan de telefoon krijgt, moet je gewoon direct ophangen. Met deze meneer is niet te praten. Als je teksten te horen krijgt van : " voor ons is hier de kous wel een beetje mee af" dan zegt dat voor mij genoeg. Drama, eigenlijk moet ik alsnog een vergoeding krijgen voor de na geleverde tegels want die zijn drama.

Reactie Bestratingsmarkt.com:

Beste Peter,
Ook hier bedankt voor review! Ik heb je hierover aan de telefoon gehad en volgens mij een zeer passende oplossing geboden, die heel snel is geleverd. Duurdere tegels die gratis zijn geleverd na ons gesprek, binnen 2 dagen. Dus kan deze review niet goed plaatsen. Blijkbaar haal jij hier voldoening uit, maar dit is zeker niet terecht.
Met vriendelijke groet, Elwin van Olst - Bestratingsmarkt.com

Score voor Bestratingsmarkt.com: 0.5/5