Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

R. Suijs

Correct, servicegericht en klantvriendelijk maar langere levertijden

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Erg positief: Elke dag is er wel een of andere actie waardoor er geen transportkosten in rekening gebracht worden boven een bepaald bedrag. Dit was een van de belangrijke redenen om hier te bestellen. Daarnaast een zeer uitgebreid, divers en compleet assortiment producten waarbij overigens niet altijd alles even makkelijk te vinden is. Ook erg positief: Men levert gratis een duurdere tegel omdat de bestelde niet snel leverbaar zijn. Op zich een pluspunt ware het niet dat men zichzelf zo transportkosten bespaart: Mijn bestelling bevatte producten van Kijlstra en Excluton en zou gratis geleverd worden.
Dat betekent dat men alles naar het bedrijf toe zou moeten laten komen en van daar uit een eigen vrachtauto zou moeten laten rijden voor het bezorgen of kiezen voor één transport rechtstreeks vanaf Kijlstra en eentje rechtstreeks vanaf Excluton waarbij bestratingsmarkt.com tweemaal transortkosten voor haar rekening zou moeten nemen en er bij mij twee vrachtauto's zouden moeten komen leveren.
Mijn bestelling van Kijlstra tegels is nu omgezet naar Excluton. Daarom hoeft er maar één vrachtauto te rijden en spaart bestratingsmarkt.com zich éénmaal de transportkosten uit. Mij hoor je niet klagen hoor! Ik heb nu een mooiere en duurdere tegel voor hetzelfde geld.
Jammer en dus een minpunt is dat men op de site belooft binnen vijf werkdagen te leveren, het zijn er uiteindelijk namelijk 11 geworden. Voor mij niet echt een probleem maar wellicht wel iets om rekening mee te houden.

Score voor Bestratingsmarkt.com: 4/5
Beveel je Bestratingsmarkt.com aan? Ja
Geleverde producten: Betontegels, opsluitbanden en ophoogzand