Best4u

Poseidon Aquabeds

Slecht slecht slecht. Na 40 weken en ondeskundig personeel nog niks

Niets

Reactie Best4u:

Wij betreuren het ten zeerste dat het niet gelukt is in dit project en wij een reactie op deze beoordeling moeten geven. Wij hebben getracht in dit project de shop zo snel mogelijk te ontwikkelen en kwalitatief goed op te leveren. Dit is ons inziens binnen de afgesproken termijnen ook gebeurd en is een gebouwde shop opgeleverd. Helaas stokte het project bij het importeren / configureren van de producten.
Wij zijn ondanks een flink aantal pogingen en contacten niet in geslaagd een ander soort bestand qua product catalogus te krijgen dan een oud publisher bestand. Deze was voor ons gezien de opbouw niet geschikt voor een import / inlezen richting Woocommerce.
Ondanks allerlei contacten en pogingen dit anders te krijgen heeft dit uiteindelijk te lang geduurd en hadden we terugkijkend dit eerder moeten teruggeven / ander soort import moeten afstemmen. Daarbij is een import conform CSV onderdeel van onze opdracht en hebben we getracht hier alles aan te doen het in dit format te krijgen / om te zetten.
Ondanks nu meerdere pogingen het goed en netjes op te lossen met elkaar krijgen wij geen enkele reactie / respons meer.... Wij hebben getracht dit netjes op te lossen door:
- De broncode van de ontwikkelde shop via we Tranfer aan de klant te gunnen.
- De reeds betaalde aanbetaling in zijn volledigheid terug te boeken.
Best4u wilt altijd zoeken naar een oplossing / of een nette afhandeling en wordt in deze niet in staat gesteld door de klant tot een andere oplossing te komen. Met het stoppen van de opdracht en volledig terugbetaling denken wij dit netjes afgehandeld te hebben daar de klant niet met ons in gesprek wilt over een andere afhandeling.

Score voor Best4u: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welke diensten heeft u afgenomen: