Best4u

Resultaat
Advies
Communicatie

Bos

We hadden gelukkig slechts 3 maanden afgesproken ipv een jaar. De website en webshop werd op advies van Best4u zodanig aangepast dat dat geen probleem kon vormen. Ondanks het ruime budget, in totaal iets meer dan € 4.000,00 in 8 weken werden er geen resultaten geboekt, geen enkele vooruitgang! We hebben om niet nog meer verlies te lijden de samenwerking na 8 weken beeïndigd, wel voor 3 maanden betaald uiteraard.

Reactie Best4u:

Bedankt voor de review. Het is erg jammer om te lezen dat je de samenwerking als niet goed hebt ervaren. Vanaf dag 1 hebben wij ons volledig ingezet voor een beter resultaat. Zoals besproken ging de communicatie echter erg lastig omdat onze adviezen niet werden aangenomen, hierdoor konden wij de nodige verbeteringen niet doorvoeren. Dit heeft dan ook een nadelige invloed op het resultaat. De werkzaamheden van de 3e maand konden wij niet meer uitvoeren doordat ons alle toegang werd ontzegd. Bij Best4u proberen we altijd samen met de klant aan een zo goed mogelijk resultaat te werken, hier hebben we in dit geval niet de kans voor gekregen. Zoals eerder gezegd was het SEO resultaat erg goed en hadden we hier veel verder in kunnen groeien.
Mocht je hierover alsnog willen spreken dan horen wij dat graag. Dit hebben we meerdere keren aangeboden, en dit aanbod blijft dan ook staan!

Score voor Best4u: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welke diensten heeft u afgenomen: