van der Plaat

We gingen met onze kinderen naar de speeltuin. Prijzige entree, zeker omdat je ook voor ouders entree moet betalen. m
Maar het aller vervelendste is dat de kinderen op de skelterbaan wilden: er was geen 1 skelter die goed functioneerde! Skelters met lekke banden, skelters die erg zwaar trapten door voldoende smering en noem maar op.
Vervolgens de trampolines: de meeste van deze zijn zovaak gebruikt dat ze ge ver doorveren. Zelfs een trampoline die meer dan een meter doorveerde met als gevolg dat je de onderliggende vijver raakte en flink nag werd.
Ik heb niet zo snel kritiek, maar dit uitje was voor zowel ons als de kids zo teleurstellend dat ik dit even eerlijk wilde doorgeven aan jullie.
Het was bepaald geen visitekaartje.

Reactie Benschop Speelplezier:

Beste v/d Plaat, het is spijtig dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan ons bedrijf. Graag willen wij wel op uw opmerkingen reageren. Dat u het prijzig vind is maar hoe je het bekijkt. De entree is een schappelijke prijs en voor de volwassenen zit er een keer koffie of thee bij in. Dat volwassenen moeten betalen staat op de site vermeld, dus dat had u kunnen weten. Bij een zwembad of attractiepark dienen de volwassenen ook te betalen en dat lijkt me meer dan logisch.
Wat de skelters betreft, dat heeft zeker onze aandacht. Wij lopen ze dagelijks na om te repareren. Ondanks dat wij regelmatig de skelters vernieuwen van het Topmerk Berg Toys gaan ze regelmatig kapot. Dit komt helaas ook omdat er telkens mee gebotst wordt, wat verboden is en toch telkens gebeurd. Wij zijn op zoek naar verbeteringen, maar hebben tot nu toe geen betere skelters kunnen kopen.
Uw opmerking dat de trampolines ver door veren is eigenlijk een compliment. Wij hebben dit voorjaar vele trampoline vernieuwd en juist de Topmerken veren ver door, wat een soepele vering geeft. Dit t.o.v. de goedkopere merken, die erg stug veren. Het klopt inderdaad dat bij wat vele regenval er tijdelijk water onder de trampolines blijft staan. Hierin zijn we ook weer afhankelijk van de hoge grondwaterstand.
Graag zouden wij een mail van u ontvangen, zodat wij u kunnen overtuigen van onze goede bedoelingen en u weer enthousiast maken over ons bedrijf.
Door de enorme toename van het aantal bezoekers en van de vele positieve reacties zijn wij van mening dat iedereen moet kunnen terugkijken op een aangenaam verblijf bij ons bedrijf.
Met vriendelijke groeten,
Benschop Speelplezier.

Score voor Benschop Speelplezier: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
dagje speeltuin