Deskundigheid adviseur
Het behaalde resultaat
Analyse probleem
Wijze plannen afspraak

Sophie van Zijderveld-Pronk

Onze ervaring met meneer Van Weelden is positief. Aanvankelijk waren we verrast toen we tijdens het gesprek tbv Opgave IB 2014 niet direct samen de aangifte invulden. Maar dit was slechts anders dan onze eerdere ervaringen; dus niet minder prettig. We waren positief verrast door de nette map en tas waarin alles per persoon helder en duidelijk uiteengezet werd. Wat ons betreft; prima! Ga zo door! Door onze verhuizing per juli 2015 naar Alkmaar zullen we echter in de nabije toekomst geen gebruik meer maken van uw dienstverlening. Anders zouden we dit zeker wel doen.

Beschrijf hier onze sterke punten?

U helpt ons verder op een prettige manier met open communicatie, vriendelijke omgang en interesse in de persoon.

Ik droeg zelf aan, dat ik een studie volg, die een aftrekpost vormt. Wellicht dat meneer Van Weelden zelf niet specifiek vroeg naar aftrekposten c.q. wat onderwerpen zijn in ons leven, die invloed kunnen hebben op de Belastingaangifte om die reden. Dit zou een punt van aandacht kunnen zijn, indien het niet standaard in het gesprek naar voren komt.

Score voor Belasting- en Bedrijfsadvieskantoor C. van Weelden: 5/5
Zou u onze diensten aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Aangifte IB 2014