F. van Alen

Verbazingwekkend lees ik enkele en alleen zogenaamde 'lovende' recensies van het bedrijf: De Veluwse Ongediertebestrijding B.V. uit 't Harde. Mijn ervaring is helaas absoluut niet zo, de rekening die wij gepresenteerd kregen van een kortstondig bezoek was maar liefst €230,- Er zijn een 7-tal rattenvallen geplaatst, recent daarvoor had ik een identieke rattenval gekocht bij de lokale Welkoop ... voel me eigenlijk nogal besodemieterd ! Qua communicatie niet minder, navraag levert het standaard antwoord op ... dit zijn nu eenmaal onze tarieven. Ik heb inderdaad verzuimd dit van te voren te checken & dubbel te checken. De op de website geplaatst opmerking 'er worden geen voorrijkosten gerekend' klopt -> dit zit versleuteld in het eerste 20' minuten tarief = €99,- (!)

Ik ben zeer ontevreden over zowel de service alsmede de rekening van De Veluwse Ongediertebestrijding B.V. 't Harde.

Ik had last van

ratten

Ben je een particuliere of zakelijke klant?

Particulier

Woonplaats

Zutphen

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Beste F. van Alen,
Vervelend om te horen dat de service niet naar tevredenheid is geweest. Er is meerdere malen contact geweest over het probleem. Uiteindelijk zijn de rattenklemmen opgehaald door VOB ongediertebestrijding en is er een compromis gesloten over de prijs. Wij vertrouwen er dan ook op dat het probleem zo netjes is opgelost.
Groet,
Team Beestjes Kwijt