De ervaring is zeer goed.en mogt er iets zijn.,dan wordt het gelijk opgelost.
Sterke punten
Alles wordt goed op gelost
Verbeterpunten of tips
Ik kocht altijd op de mark.,beeren ondergoed. En nu bij jullie was altijd goed..was ons merk. En alles wordt gelijk op gelost,dat is zeer fijn.