Vind niet zo klantvriendelijk.
ten eerste kom ik nu pas achter na dat ik besteld heb dat je zelf moet betalen voor retourneren. de maten kloppen niet met de beeren ondergoed die ik normaal koop in de winkel. en per mail krijg je pas te horen dat je zelf retourkosten moet betalen met hier het adres waar het heen moet. nee ik raad het niemand aan en koop ook lekker weer bij mijn eigen zaak de onderbroeken
Sterke punten
geen
Verbeterpunten of tips
retourening gratis.
uitleg beter hier over.
en bij zetten of ze kleiner of groter uitvallen de onderbroeken