Altijd goed geleverd echter de maatvoering is duidelijk verandert. Er staat bestel groter want het valt kleiner. Ik bestel altijd XL wat ik nu ik gedaan heb echter nu is de XL echt veel veel te groot. Aangezien ik de verpakking al had weggegooid kon ik het niet terugsturen.
Sterke punten
Gewoon klopt het, echter nu volledig niet.
Verbeterpunten of tips
Ik kan niets bedenken