Productinformatie/advies
Productkwaliteit
Communicatie

Ellen

Slechte toneelspelers hier!
Na het uitzoeken van één en ander wordt er een rekening opgemaakt, welke men maar amper durft te laten zien. Er wordt eigenlijk direct om een aanbetaling gevraagd. Als je vervolgens vraagt even de rekening te mogen zien, wordt deze op afstand in de lucht gehouden en nog even toegelicht.
Er wordt korting gegeven, vervolgens komt verkoper er achter dat hij ‘een fout heeft gemaakt’ en hij moet gaan overleggen.
De korting valt ons uiteindelijk tegen en we willen er een nacht over slapen. De reactie is geïrriteerd en verkoper vraagt naar wat wij hadden verwacht. Wij spreken onze verwachtte prijs uit en er moet weer overlegd worden. In werkelijkheid gaat verkoper alleen in een hoekje achter de balie zitten.
De opgestelde offerte/rekening krijgen we niet mee om er nog even naar te kijken. Want ‘zo werkt dat natuurlijk niet’.

Deze winkel zegt heel transparant te zijn, maar waar de prijzen vandaan komen is volkomen onduidelijk. Een uitgezocht dekbed op maat staat op de rekening voor €1599 en kost online bij deze winkel €749. De rest van de prijzen hebben wij niet opgezocht.

Genaaid door een slechte acteur..

Reactie Beds & Bedding:

Wij betreuren het zeer dat u uw bezoek aan onze winkel niet als prettig heeft ervaren. Maar tegelijkertijd willen wij toch ook enkele dingen rechtzetten. Ook naar aanleiding van onze telefonische uitnodiging om uw review in onze winkel te bespreken.
Onze adviseur heeft ruim de tijd genomen om u bedden, matrassen, kussens en dekbedden van diverse kwaliteiten en prijsklassen te laten zien. Na ca. 2,5 uur dacht hij dat u tot aanschaf wilde overgaan en heeft inderdaad een rekening opgesteld voor de artikelen die u samen uitgezocht heeft.
Daarbij heeft hij u, in onze ogen, een goede deal aangeboden. Dit aanbod heeft hij weldegelijk besproken, achter de balie, met de bedrijfsleider. Maar u vond de korting niet genoeg om uiteindelijk tot aanschaf over te gaan. De actie waar u gebruik van wilde maken was namelijk niet van toepassing op de door u uitgezochte artikelen.
De adviseur heeft u ook het alternatief in de actie (de Serta Classico) laten zien, maar binnen die aanbieding vond u geen passende kleur. Dat kan natuurlijk gebeuren. Maar als u geen aanschaf doet, krijgt u inderdaad geen rekening mee. Een rekening is immers ook een bewijs van aankoop.
Wat onze adviseur in dit geval had kunnen aanbieden is om het aangebodene op een offerte uit te schrijven of deze via e-mail na te sturen. Dit is besproken en zal voortaan zo gehanteerd worden. Als u wenst kunt u deze offerte ook nog via de mail krijgen.
Het is spijtig dat u geen offerte bij de hand heeft gehad toen u de prijs van het dekbed op onze website opzocht. Want dan had u waarschijnlijk wel de juiste prijs gezien. Een extra groot (260x240cm) Cleopatra partnerdekbed van 100% Allura ganzendons kost op onze website namelijk € 1.599,- , net als op de opgemaakte rekening. Een 90% ganzendons Elizabeth partnerdekbed van dezelfde afmeting kost echter € 749,-. Uw vergelijk betreft echter 2 totaal verschillende kwaliteiten dekbed en de daarbij horende verschillende prijzen.
Wij verkopen alleen bedden van gerenommeerde merken. Onze prijzen komen daarom ook uit de adviesverkoop prijslijsten van onze leveranciers. Daar hebben wij geen geheimen in.
Helaas is dit een voor alle partijen onbevredigende uitkomst. Wij doen voor iedere klant ons uiterste best, dus dat u een slecht gevoel heeft gekregen bij Beds & Bedding gaat ons aan het hart. U bent uiteraard altijd van harte welkom in onze winkel om dit persoonlijk te bespreken.

Score voor Beds & Bedding: 1/5
Zou u Beds & Bedding aanbevelen? Nee