Deskundigheid
Behandeling

Trung

Afgelopen week had ik mijn eerste sessie bij Beauty Unlimited en werd geholpen door Cindy. Ik ben nog nooit eerder naar een beauty salon geweest, dus wist niet wat mij te wachten stond. Ik werd netjes ontvangen, jas werd opgehangen en er werd wat te drinken aangeboden.
Vervolgens werd er gezamenlijk tijdens de intake en analyse besloten wat het beste was om aan te gaan wat betreft behandeling. Dit vond ik persoonlijk fijn omdat ik niet het gevoel kreeg alsof zij mij de duurste behandeling wilde aansmeren.
Verder had ik het met Cindy over het gebruik van bepaalde gezichtsproducten. Hierin kon zij mij duidelijk uitleggen wat het beste bij mij zou passen en waarom. Aanvullend liet ik aan haar zien welke producten ik op het moment gebruikte, waarna zij later erop terug zou komen wanneer ze de producten had bekeken. Dezelfde dag kwam zij nog met haar beoordelingen.
Ten slotte was de behandeling naar mijn gevoel transparant, wat ik persoonlijk fijn vind. Cindy legde mij constant uit wat ze zou gaan doen en waarom, ook was er altijd ruimte voor mijn vragen.

Al met al een goede eerste ervaring gehad bij BU.

Score voor Beauty Unlimited Amsterdam: 4.5/5
Beveelt u de salon aan? Ja
Welke behandeling heeft u gehad?: Intake, huidanalyse & Microdermabrasie OxyGeneo