Schurman

Pas op oplichters! Werken via internet wel rekening en dreigbrieven sturen geen producten leveren.

Reactie bdstore.com:

Beste heer Schurman,
Spijtig om te horen dat u de herinneringen blijft ontvangen. Wij besteden de afhandeling van het achteraf betalen uit aan Billink. Billink doet mailtjes met herinneringen de deur uit en herkent niet of de bestelling geleverd is of niet. De toon van de mail, hebben wij geen invloed op. Aangezien uw bestelling, zoals middels mail aangegeven, momenteel niet op korte termijn leverbaar is, hebben wij de bestelling geannuleerd. Het ontvangen van herinneringen zou nu dan ook over moeten zijn. We hebben nog nooit iemand opgelicht, maar helaas ook bij ons gaat er wel eens iets niet zoals het hoort.
We hebben deze inlegzolen van 13.99 in feite altijd op voorraad, maar helaas op dat moment even niet en moesten ze van de leverancier komen (Magnum, Engeland). Dit duurde iets langer en hadden we duidelijker moeten communiceren.
Spijtig dat u een nare smaak heeft overgehouden aan ons contact. We hopen dan ook dat we hebben kunnen verhelderen hoe de situatie is ontstaan.
Wellicht mogen we in de toekomst alsnog van dienst zijn.
BD Store

Score voor bdstore.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zolen