Samengevat: "onprofessioneel". Het pakketje dat ik ontving bevatte de bestelling voor iemand anders (schoenen al binnen Marion?). De eerste persoon die ik sprak vroeg mij om de het verkeerde pakketje zelf door te sturen naar de juiste persoon (wiens adresgegevens erbij zaten) en dat ik de verzendkosten én het juiste pakketje zou krijgen. Adres klopte niet, dus tweede persoon gesproken, die zei: nee, zo doen wij dat niet. Stuur het maar naar ons. Oh, had u afgesproken dat u de verzendkosten zou terugkrijgen? Oh zou het juiste product meteen naar u gestuurd worden? Maar we moeten eerst kijken waar dat product nu is. We zijn nu een week verder en ik heb nog steeds mijn product en de verzendkosten niet. Ik wilde eerst hier niet over gaan zeuren, maar ik krijg herinneringen of ik de winkel wil beoordelen, dus: alstublieft.

de prijs. Daarom heb ik daar besteld.

Reactie bdstore.com:

Geachte heer Buisman,
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, er is een fout gemaakt bij het inpakken waardoor u het verkeerde product heeft ontvangen. Het product wat u bestelde was bij ons de laatste die op voorraad was waardoor wij moesten wachten tot uw product weer terecht was voordat wij deze weer konden verzenden. Toen u naar BD store belde heeft de medewerker die u als eerst sprak dit doorverwezen naar een medewerker van de webshop die de situatie met u even heeft gecontroleerd zodat alles in orde zou komen. De levertijd van 1 tot 4 dagen is helaas 7 dagen geworden. Nogmaals onze excuses.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht over wat er is gebeurd.
Met vriendelijke groeten,
BD store

Score voor bdstore.com: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee