Inge Seltenrijch

Na het bestellen op de goed te gebruiken website wilde ik binnen een uur een deel van de bestelling annuleren en vervangen door een ander artikel.
De chat (die tot 21 uur bereikbaar zou zijn) werd niet beantwoord.
Een poging tot telefonisch contact met de klantenservice lukte ook niet voor 21 uur diezelfde dag.
Vervolgens een mail verstuurd met een verzoek. Deze werd niet ontvangen door het opgegeven mailadres....
De volgende ochtend na een aantal keren bellen en pogingen tot contact met de klantenservice eindelijk iemand aan de telefoon(Robin??) Deze persoon bleek echter met vakantie en kon niets voor mij betekenen. Hij kon echter wel zien dat de bestelling al verstuurd zou zijn. Na vijf dagen werd deze bestelling pas door mij ontvangen.
Vervolgens heb ik het retourformulier ingevuld voor de terug te zenden. Hierop kreeg ik ook geen reactie. Na vierdagen heb ik opnieuw geprobeerd per chat en klantenservice contact te krijgen. Dit lukte niet tot 21 augustus. Er werd telefonisch geadviseerd een gewone mail te sturen.
Hierop werd na een dag gereageerd en eindelijk kon ik het pakket terug sturen.
In deze mail werd geadviseerd er voor te zorgen dat er tussen verzending en aankomst bij het bedrijf maar twee dagen mochten verstrijken.

Nee

Echte bereikbaarheid, ook tijdens de vakantie periode. Bij onderbezetting van het bedrijf tijdelijk sluiten en dit vermelden op de website dat er wegens vakantie.....

Score voor BBQ Green Egg Store: 2/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: verschillende artikelen