Alain Bot

Verrast door de korting die alsnog verkregen werd na een eerdere afwijzing ivm bereiken netto prijs wintersport collectie

Op 10 april 2023 had ik een e-mail verstuurd met daarin het verzoek de paaskorting 'paashaas23' en 'performance20' op een PeakPerformance Men's Frost Down Hooded Jacket Blue Shadow te kunnen verkrijgen op een prijs van € 179.97. Conform de reactie per e-mail op 11 april 2023 kon dat niet omdat 'de winter collectie inmiddels de netto prijs had bereik't.

Een week op 18 april later krijg ik opnieuw een nieuwsbrief met "Final Sale' binnen met daarin de korting op de gehele wintersport collectie tot maar liefst 50% en wat schetst mijn verbazing dezelfde jas kon ik alsnog bestellen voor een prijs van € 149,98. Vind het jammer dat er zo wordt omgegaan met een vraag van een klant. Had niet het idee dat iets geks of opportunistisch vroeg in de eerste e-mail aangezien de aankondiging een korting op alle artikelen impliceert als je iets besteld inclusief het merk Peak Performance artikelen. Dat is duidelijk te lezen in de e-mail. Vind het daarom nogal teleurstellend en een beetje misleidend. Alsnog blij met het nieuwe jasje, had ik de eerste instantie ook anders gekund. Hopende up uw begrip op mijn reactie. MvrtGrt. Alain Bot.

Score voor Baum Sport by Milo: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja