De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Wim Smits

Eind Maart 2021 hebben wij onze nieuw bedeen besteld bij Batavia Boxsprings . De dag daarna 01-04-2021 direct onze aanbetaling voldaan en daarna wordt het stil . Tegen de tijd dat de eerste afleverdatum verliep 1e week Juli contact gezocht : bed was nog niet klaar . vervolgafspraak gemaakt voor 9 Augustus . Kort voor die datum gebeld maar bed was wederom niet klaar . uiteindelijk is die dag een leenbed geleverd .
Afspraak gemaakt voor begin December .

Eind november gebeld maar bed was niet meer beschikbaar , kon wel eind december worden of begin Januari ??

In Januari nog eens gebeld maar afleverdatum wordt eind Januari , in de bevestiging per mail wordt gesproken over week 5 !!

Nadat week 5 ruim is verlopen eind Februari maar weer eens contact gezocht wanneer het bed wordt geleverd . Dan een mail ontvangen van ene heer Knotters , die is het dossier kwijt . Alle gegevens 3aart verzonden maar nog steeds wachtend op een afleverdatum ruim 11,5 maand na het bestellen .

Zo op het eerste oog zou je zeggen wat zeur je toch maar het leenbed is voor ons niet geschikt , is smaller dan we hebben besteld en de matrassen liggen niet . Mijn vrouw slaapt nagenoeg dagelijks in de woonkamer in een leunstoel !!!

Tel is het bedrijf zeer lastig bereikbaar

Wie helpt ons verder ?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?

Nee

Score voor Batavia Boxsprings: 1/5