Bastu.nl

Mark Piëta

Prachtig kwaliteitsproduct voor een scherpe prijs. Na een beetje teleurstellende ervaring bij een bekende andere grote saunaboer was het contact met Bastu echt een verademing. Goede eerlijke voorlichting en advies en ook nog eens een scherpe prijs. We konden gelukkig af met een standaard afmeting. Maar een andere hoogte, breedte en lengte zou ook zonder moeite of al te hoge kosten mogelijk zijn. De prijs was zo gunstig dat we voor een iets mooiere houtsoort konden kiezen. Oh ja en als je belt of mailt dan krijg je direct iemand aan de lijn of antwoord. Dat is bij andere bedrijven nogal eens een probleem!

Makkelijk zelf op te bouwen, alles past als vanzelf in elkaar. Bevestigingsmateriaal zoals schroeven etc zijn netjes beschreven en in ruim voldoende hoeveelheden bijgeleverd. Netjes afgewerkt en mooi op maat. Met het filmpje en de info op de site kan iedere hobby Bob of crea Bea het zelf.

Iets meer keuze in wat luxere kachelbesturingen en displays zou fijn zijn. We hebben nu elders een kachel en een uitgebreide besturing ingekocht. Maar Bastu had wel netjes de sauna zo voorbereid dat de kachel en het besturingsdisplay er zonder problemen in pasten.

Score voor Bastu.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Sauna