Gaat niet altijd goed
Beschrijf hier jouw ervaring
Webshop heeft een mooi aanbod aan producten. Bestel hier best vaak. Helaas gaat het niet altijd goed en worden items soms verkeerd geleverd. Wat ik ook vervelend vind is dat er altijd staat voor 22:00 besteld is zelfde dag verzenden maar soms passen ze opeens de website aan en staat er een andere tijd.