Prima producten maar ik mis soms de standaard merk taartproducten, die dan vervangen zijn door jullie eigen merk. Ik hoop ook op meerdere bavarois smaken en graag in kleine verpakkingen.
Leveringstijd is wel n minpuntje. Deze is altijd 1 dag later dan beloofd: de regel op de site "voor 22.00 besteld wordt dezelfde dag nog verzonden en meestal* de volgende dag in huis" klopt niet. Ik bestel al meer dan 10 jaar en nog nooit was deze de volgende dag binnen, al bestel ik smiddags bv om 14.00 uur.
Mijn mening: meld dit eerlijk op de site of kom de belofte na.
Beschrijf hier jouw ervaring
Prima bedrijf, goed advies en ruim assortiment, verpakking heel goed, echter levering is nooit binnen 24 uur, altijd 1 dag later dan beloofd. Na ruim 10 jaar bestellen en nog nooit binnen 24 uur binnen, vind ik een excuus/verwijzing naar Postnl niet altijd terecht. Óf, onderneem stappen naar Postnl, óf vermeld het eerlijk op de site, óf kom de belofte na.