Ik heb een soort goud drip besteld, nou dat was echt een ontzettende miskoop. Het moest verhit worden, ik heb alle aanwijzingen tot de letter gevolgd, maar heb het goedje moeten weggooien. Jammer, want het was een duur product.
Beschrijf hier jouw ervaring
Alle bestellingen voorheen waren naar wens, dit was gewoon heel jammer omdat het voor een bruiloft was.