Het kan wat beter ingepakt worden. Het lijkt wel alsof alles zo in de doos is gegooid. Dop van kleurstof is stuk aangekomen, waarschijnlijk omdat het dus onzorgvuldig wordt/ is ingepakt.
Beschrijf hier jouw ervaring
Het kan wat beter ingepakt worden. Het lijkt wel alsof alles zo in de doos is gegooid. Dop van kleurstof is stuk aangekomen, waarschijnlijk omdat het dus onzorgvuldig wordt/ is ingepakt.