Het is helemaal naar wens.
Beschrijf hier jouw ervaring
Alleen de bezorging was niet naar wens wij waren thuis maar werd bij een afhaal punt gedeponeerd. Maar de mocca is prima
Alleen de bezorging was niet naar wens wij waren thuis maar werd bij een afhaal punt gedeponeerd. Maar de mocca is prima