Beste mensen ik heb vorig jaar ook een bestelling van jullie gehad Super lekker en goed.
Dit jaar valt mij de mix voor de tulband heel erg tegen.Ik had er samen met mijn gezin naar uit gekeken.
De smaak en de kleur van de tulband mix zijn anders jammer.We hebben 2 tulbanden die ik had gebakken niet verder opgegeten.
Beschrijf hier jouw ervaring
De rest van mijn bestelling weet ik nog niet of die is bevallen .Want die heb ik cadeau gedaan aan onze kinderen.
De cake is super lekker die hebben we al opgegeten.
.