Eerste ervaring was supergoed. Leuke spullen, snelle levering, topservice!
Beschrijf hier jouw ervaring
Ik vond het superfijn om hier te bestellen! Zo'n leuke spullen! Jammer genoeg waren er enkele chocoladeschildjes gebroken bij aankomst maar dit werd perfect door hen opgelost!