Prima service, altijd een snelle levering. Het enige minpuntje is dat twee 10-kilozakken meel in de grote platte vierkante dozen worden geleverd en dat die dozen kwetsbaar zijn. De postbezorger vindt dit ook lastig, want dozen scheuren dan snel.
Beschrijf hier jouw ervaring
Goede service, altijd snel.