Eerlijke firma ,die zeer vlug uw bestelling zal leveren .
Beschrijf hier jouw ervaring
Bij een bestelling is een doos gescheurd en moest men dat terug sturen ,maar er is vlug een andere opgestuurd ,
maar die is ook gescheurd toegekomen ,maar niets is verloren van de bestelling .20 kgr bloem is voor deze verpakking
niet te doen ,de grond zakte door en er was een zijkant volledig open ;volgens mij moet alles afgeplakt worden met pvc band .dan zal het zonder gebreken op ons adres toekomen . DG Belgie