Schiemann

Ik had een aantal producten met spoed nodig voor het weekend.
Hierover heb ik gebeld met de klantenservice. Als ik voor 4 uur zou bestellen zou het zaterdag nog geleverd worden. Ik heb gevraagd of ze hier zeker van zijn. De antwoord hierop was ‘’ wij zullen het in ieder geval opsturen maar wat bij post NL gebeurt kunnen wij niet garanderen’’.

De producten heb ik dus voor 4 uur besteld en vervolgens aangegeven dat ik het Zaterdag bij de Primera hier om de hoek zou ophalen. Ik heb netjes een bevestiging van mijn bestelling ontvangen met dat het zaterdag geleverd zou worden. Vervolgens stond ik zaterdag bij de Primera en ze konden mijn pakketje niet vinden. Ik had ook geen track en trace ontvangen via de mail en vreesde voor het ergste. Ik probeerde de klantenservice te bellen maar die zaten dus dicht. Dus ik heb geen pakketje op zaterdag ontvangen. Naja het kan immers ook aan Post NL liggen dacht ik bij mezelf.

Maandag gebeld naar de klantenservice en kreeg te horen ‘’de order is blijven hangen dus er is geen pakketje verstuurd’’. Ik heb aangegeven dat ik juist heb gebeld omdat ik het met spoed op zaterdag de spullen nodig had. Hierop kreeg ik het antwoord ’’ ja het is mis gegaan maar wij zijn ook mensen’’. Enigste wat ze voor me konden doen is maandag verzenden en dan zou ik het waarschijnlijk dinsdag ontvangen.

Op z’n zachts gezegd baal ik enorm van dat de klantenservice eigenlijk iets heeft beloofd en niet waar heeft gemaakt. Ze hebben niet gecontroleerd of mij pakketje weg is gegaan. Hierdoor ging het al mis bij Baktotaal Bouwhuis i.p.v. Post NL. Om dan ook te zeggen ‘’ wij zijn ook mensen’’ vind ik niet kunnen. Als de klant specifiek heeft gebeld of het pakketje die dag weg gaat en je het antwoord geeft ‘’ja, mevrouw’’ dan moet je dit ook echt gaan controleren en waarmaken. Uiteindelijk heb ik dan ook de hele order geannuleerd. Puur omdat mij de service niet is aangeboden die beloofd is.

Score voor Baktotaal Bouwhuis B.V.: 0.5/5
Zou je Baktotaal Bouwhuis aanraden? Nee